Nástupný plat: 1 400 eur v závislosti od schopností a skúseností uchádzača
Termín nástupu: ihneď
Náplň práce:
– starostlivosť o zákazníkov – komunikácia a riešenie dennej obchodnej agendy:
termíny dodávok, expedície, fakturácia, reklamácie, nábeh technických zmien,
– riešenie zákazníckych požiadaviek v spolupráci s ostatnými útvarmi v rámci firmy,
zabezpečovanie interných prepráv a povrchovej úpravy,
– aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí, spracovanie kalkulácií a cenových ponúk,
– preklad z a do AJ materiálov súvisiacich s riešenými obchodnými prípadmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• príspevok na dopravu do zamestnania
• príspevok na ubytovanie
• príspevok na stravovanie
• vernostný program
• polročné a ročné odmeny
• zdravotná starostlivosť o zamestnanca
• odmena pri významnom životnom jubileu
• príspevok pri narodení dieťaťa či uzavretí manželstva
• zaujímavé športové a kultúrne aktivity pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické/ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk – Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
SAP – Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– nemecký jazyk, obchodné činnosti (predaj hotových výrobkov, nákup materiálu); komunikatívnosť, tímový hráč, samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, svedomitosť