Miesto práce
Koniarekova 19, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 – 3 000 EUR/mesiacvýsledná mzda – v závislosti od skúseností a praxe uchádzača
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečuje komplexné vedenie a spracovanie účtovníctva spoločnosti, zodpovedná za jeho správnosť, presnosť a prehľadnosť.
Organizuje, riadi a kontroluje vykonávanie všetkých účtovných prác.
Určuje metodiku učtovania v spoločnosti, zabezpečuje tvorbu účtovnej osnovy a zásad účtovníctva v spoločnosti.
Podieľa sa na tvorbe interných smerníc v oblasti účtovníctva.
Vykonáva mesačnú a ročná účtovnú závierku;
Zodpovedná za zostavenie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov v súlade s platnými právnymi normami.
Vyhotovuje priznanie k dani z príjmov právnických osôb.
Zodpovedá za spracovanie daňového priznania k dani z pridanej hodnoty, daňového priznania k dani z nehnuteľnosti, k dani z motorových vozidiel.
Zabezpečuje pravidelné aj mimoriadne inventarizácie majetku, evidenciu investičného majetku a výpočet odpisov a ostatné každodenné aktivity v oblasti účtovníctva.
Pripravuje podklady a kooperuje s audítorom a daňovými poradcami.
Pripravuje podklady a výkazy pre Štatistický úrad SR, príp. ďalšie štátne orgány.
Zamestnanecké výhody, benefity
• nástup na trvalý pracovný pomer ihneď
• polročné a ročné odmeny
• možnosť kariérneho rastu, zabezpečenie profesijného rozvoja
• jazykové vzdelávanie
• stravovanie za 1,65€ (hradí zamestnanec)
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie od 1,5% – 3% z hrubej mzdy
• životné a úrazové poistenie (24 hodinové poistné krytie, aj mimo práce) za 1,95€ mesačne
• vernostná odmena
• príspevok na ubytovanie vo výške 150€ mesačne
• príspevok na dopravu do zamestnania podľa vzdialenosti od bydliska
• príspevok pri uzavretí manželstva, pri narodení dieťaťa
• príspevky pri životných a pracovných výročiach
• príspevok pre darcov krvi
• odmena za zlepšovacie návrhy
• možnosť výberu zálohy kedykoľvek
• možnosť využívania firemného zdravotného strediska
• kultúrne a športové akcie pre zamestnancov a rodinných príslušníkov
• pomoc pracovníkom spoločnosti v ťažkých situáciách prostredníctvom Nadácie ŽOS
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické (daňovníctvo, účtovníctvo, podnikový manažmnet)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word – Mierne pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Access – Mierne pokročilý
SAP ERP – Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
5
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie ekonomického zamerania
Prax na obdobnej pozícií minimálne 5 rokov
Skúsenosť s IFRS
Vysoký stupeň zodpovednosti, spoľahlivosť
Schopnosť flexibilne reagovať, nárazová práca
Tendencia k neustálemu zlepšovaniu profesionality a osobnostného rastu
Vysoký stupeň lojality
Riadiace schopnosti
Komunikácia a tímová práca
Systematickosť, precíznosť, dôslednosť a analytické myslenie
Výhodou znalosť BI nástrojov